כללי

קינוחים לשבת חתן: הכי טעים ומתוק אצלכם בסלון

קינוחים לשבת חתן

בואו נדבר רגע על קינוחים לשבת חתן:

בניגוד לחתונוה, בר מצווה ובת מצווה שנהוג לחגוג באולמות אירועים, שבת חתן היא אירוע שנהוג לחגוג דווקא בבית ובבית הכנסת, באווירה אינטימית ומשפחתית יותר פעמים רבות, אבל באווירה שהיא לא פחות שמחה וצוהלת.

את מנהג שבת החתן נהוג לחגוג בשני מקרים:

1.שבת חתן לאחר החתונה, זוהי בעצם השבת הראשונה שבה סועד הגבר את סעודת השבת כגבר נשוי בפעם הראשונה בחייו (בעדות מסוימות נהוג גם לחגוג את השבת הזו דווקא בשבת שלפני החתונה).

2. ובנוסף נהוג לחגוג גם שבת חתן לנער צעיר העולה לתורה.

אבל זה לא משנה אם מדובר בשבת חתן של נער העולה לתורה או של גבר שזה עתה נישא, בשני המקרים מדובר בשמחה גדולה ובסיבה גדולה למסיבה.

עבור המשפחה וכל הנוגעים לדבר מדובר באירוע לכל דבר, עם הרבה אוכל, שתייה וכמובן – קינוחים לשבת חתן. אבל בניגוד לאולם אירועים שבו סוגרים על עסקת חבילה שכוללת הכל, בשבת חתן שנערכת בבית, צריך לדאוג לכל הפרטים הקטנים. גם בשבת חתן אין כמו קינוחים טעימים, איכותיים בכדי להשאיר טעם מתוק וטוב לאורחים שבאים לחגוג וגם כאן חשוב שאותם קינוחים לשבת חתן יהיו קינוחי פרווה ובמידה והאירוע מתקיים בבית הכנסת אולי תצטרכו גם להציג תעודה כשרות. לכן חשוב להקפיד לקנות קינוחים לשבת חתן עם תעודת הכשר או מדבקה המעידה על כשרותם.

קינוחי שאט לשבת חתן

כחלק מהשירותים שאנו בקונדיטוריית "בייקרי האוס" מציעים ללקוחותינו, אנו מציעים גם מגוון קינוחים לאירועים המתאימים לאירוח באירועי שבת חתן: החל מקינוחים אישיים (סופלה שוקולד, מלבי, טארט פירות, קוקילידות, מקרונים, פחזניות, סברינות, קרמבו, קינוחי שאטים בכוסות, קאפקייקס ועוד) דרך פלטות קינוחים המגיעות חתוכות ומוכנות לחלוקה (בראוניז,  באונטי ועוד) ועד לעוגות שונות (בחושות, קרם, מעוצבות ועוד).

את הקינוחים אנו מביאים ישירות אליכם הביתה וכך אתם יכולים להוריד לעצמכם משימה אחת מהראש ולהיות שקטים ובטוחים שלפחות עם הקינוחים הצלחתם על בטוח. במקום לעמוד על הרגליים ולאפות במשך ימים במטבח או להתרוצץ בין קונדיטוריה כזו או אחרת ולהתלבט מה לקנות, מה טעים ומה מתאים, תקבלו עד דלת הבית קינוחים לשבת חתן ברמה של אולם אירועים ברמה הגבוהה ביותר.

כל הקינוחים שלנו הם קינוחי פרווה כשרים הכוללים הכשר של בית יוסף.

 

חזור לרשימה

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *